Fizetés és szállítás

Fizetési módok

Fizetés készpénzben

A megrendelés házhozszállítás esetén, az áru átvételekor készpénzzel egyenlíthető ki a szállítási díj és az utánvét költségével növelt összegben a kézbesítőnél (futárnál). Az átvételi ponton csak előre kifizetett rendelések átvétele lehetséges. Utánvétes fizetés bizonyos termékeknél (melyek teljesen egyediek) nem lehetséges.

Fizetés banki átutalással

A megrendeléskor a Szolgáltató egy elektronikus díjbekérőt küld, melyen megtalálhatók az átutaláshoz szükséges adatok: a Szolgáltató bankszámlaszáma, valamint a megrendelési szám, amit az átutalás közlemény rovatában kell feltüntetni. A termékek átvétele, illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek elkészüléséről a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja az Ügyfelet. A termék átvételéhez a díjbekérőn található megrendelés szám bemondására is szükség lehet. Az utaláshoz szükséges adatokat itt találod!

Fizetés online, bankkártyával

A megrendelés kiegyenlítése online fizetéssel is történhet. A bankkártyás fizetés a Paylike rendszerén keresztül biztonságosan bonyolodik le. A pénzügyi teljesítést követően a Szolgáltató megkezdi a rendelés feldolgozását.

Szállítási módok

Házhozszállítás

A házhozszállítást a Csomagpont végzi.

Csomagpont elérhetőségei:

  • Név: Puzzle Office Service Kft.
  • Cím: 1066 Budapest, Teréz körút 32.
  • Web: https://csomagpont.com
  • e-mail: info@csomagpont.com
  • Ügyfélszolgálat: 10:00 – 18:00-ig.
  • Telefon: +36 30 923 51 57

Szállítás díjai

  • Szállítás Magyarország területén: GLS – 1.890 Ft, Sameday – 1.390 Ft
  • Foxpost csomagautomata: 990 Ft
  • Utánvét díja egységesen: bruttó 350 Ft

Személyes átvétel

A termékek átvételére személyesen is lehetőség van a következő címen: 1111 Budapest, Budafoki út 9-11. (Nanu Coffee). Ha az Ügyfél tájékoztatást kap arról, hogy a megrendelése átvehető állapotba került, akkor azt az üzlet nyitvatartási idejében veheti át (a nyitvatartási időt itt tekintheted meg). A kávézó csak személyes átvételi pontként üzemel, helyben vásárlásra nincs lehetőség. A termékek csak a papirfalva.hu webshopon keresztül vásárolhatóak meg.

Teljesítés határideje

Várható szállítási határidők

Készleten lévő termékeknél

Ha a megrendelés minden eleme raktáron van, a házhozszállítás 2-3 munkanap (banki átutalásos fizetés esetén, a szállítás az összeg beérkezése után történik meg).

Készleten nem lévő termékeknél

Előfordulhat, hogy a webshopban megrendelhető egy olyan termék, ami nincs készleten. Ha a megrendelt tétel(ek valamelyike) nincs készleten, arról – és a lehetséges beszerzés idejéről – az Ügyfél e-mailben kap tájékoztatást. Az adott információk tudatában a megrendelés módosítható vagy sikertelennek minősíthető.

Személyre szabott termékeknél

Azoknál a termékeknél, melyeknél egyedi szövegek adhatóak meg, ott a gyártást csak a rendelés leadása után tudjuk elkezdeni. Ilyenkor a normál 2-3 munkanapos házhozszállítási idő 3 munkanappal növekszik meg. A termékek kézhez vétele ebben az esetben a megrendelés leadása utáni 5. vagy 6. munkanapon lesz esedékes.

Teljesen egyedi termékeknél

Abban az esetben ha az Ügyfél egy teljesen egyedi terméket szeretne készíttetni, a rendelését e-mailben adhatja le. A kapott leírás alapján árajánlat és látványterv készül (2-3 nap), mely elfogadása után a gyártás megkezdődik (ideje függ a kért mennyiségtől és a technikai kivitelezéstől). A termék elkészülésének határidejéről az Ügyfél e-mailben kap tájékoztatást. Átlagos szállítási határidő ebben az esetben a megrendelés leadásától számított 8.-14. munkanap.